Ajándék vásárláskor 17699 ft - tól
hu ft

Panaszok

1. Ha a kiszállításkor sérült a termék, a Ksisters kupon (árengedmény a következő rendelésnél) formájában megtéríti a vásárlót. A vásárló a hiba elhárítását a termék cseréjeként is kérheti. Ha a hiba elhárítása a Ksisters számára lehetetlen vagy nem kifizetődő, a Vásárlónak jogában áll a vételárból engedményt kérni és - jelentős hiba esetén - elállni az adásvételi szerződéstől. A Vásárló a hiba bejelentésekor köteles tájékoztatni az Eladót, hogy melyik jogot választotta.

2. Hibásnak kell tekinteni a terméket különösen, ha nem a szokásos vagy bemutatott tulajdonságokkal rendelkezik, nem felel meg a rendeltetésének, nem felel meg a jogszabályi előírásoknak, vagy nem a megállapodás szerinti mennyiségben került szállításra. A kiszállított áruval szembeni bőrérzékenység vagy allergiás reakció nem ok az áru hibájának észlelésére. Hasonlóképpen, a megrendelésben nem szereplő ajándékok vagy ingyenes termékek hibái nem minősülnek termékhibának. A webáruházunkban található termékekről készült fényképek illusztrációk, nem minősülnek kötelező érvényű leírásnak a termékek tulajdonságairól (például a csomagolás a gyártó által végrehajtott változtatások miatt eltérhet).

3. Szívesen válaszolunk minden panasszal kapcsolatos kérdésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a [email protected] e-mail címen a kitöltött panaszlappal együtt, amelyet itt talál.

Az űrlap kitöltésekor ne felejtse el leírni a hibát, és csatoljon fényképeket a hibás termékről (ha lehetséges). A reklamált árut a reklamációs űrlappal együtt küldje el a következő címre: Puchovska 16, 831 06 Bratislava, Slovakia, Okres Raca.

4. A Ksisters a reklamáció elbírálásáról, így különösen a reklamáció elfogadásáról és annak pozitív vagy negatív elbírálásáról e-mailben vagy SMS-ben tájékoztatja a Vevőt, legkésőbb annak benyújtásától számított 30 napon belül. A Ksisters telefonon is felveheti a kapcsolatot az ügyféllel.

5. A panasz azonnali kivizsgálásra kerül. A panaszkezelés, beleértve a hibajavítást is, általában nem haladja meg a 30 napot. Ellenkező esetben a vevőnek jogában áll elállni az adásvételi szerződéstől. A vevő felelőssége, hogy segítse a Ksisterst ezen határidő betartásában.

6. Indokolt reklamáció esetén az áru visszaküldésével járó költségeket a Ksisters viseli.

7. A szerződéses jogviszonyból eredő kötelezettségek megszegésének megtérítése a jogszabályi előírásoknak megfelelően történik. A csomagoláson és a betétlapokon található összes utasítást be kell tartani. Az ettől eltérő kérelmekért és/vagy feldolgozásokért felelősséget nem vállalunk.

A feliratkozással elfogadom a feltételeket