Hihetetlen, hogy még mindig üres!
Ha hozzáadott valamit, kérjük, jelentkezzen be a tételek megtekintéséhez és a vásárlás befejezéséhez.
Kosár
Hihetetlen, hogy még mindig üres!
Ha hozzáadott valamit, kérjük, jelentkezzen be a tételek megtekintéséhez és a vásárlás befejezéséhez.
Terméktípus
Terméktípus
Különleges Kellékek
Ügyfélszolgálati Központ
1. Ha a kiszállításkor sérült a termék, a Ksisters kupon (árengedmény a következő rendelésnél) formájában megtéríti a vásárlót. A vásárló a hiba elhárítását a termék cseréjeként is kérheti. Ha a hiba elhárítása a Ksisters számára lehetetlen vagy nem kifizetődő, a Vásárlónak jogában áll a vételárból engedményt kérni és - jelentős hiba esetén - elállni az adásvételi szerződéstől. A Vásárló a hiba bejelentésekor köteles tájékoztatni az Eladót, hogy melyik jogot választotta.
2. Hibásnak kell tekinteni a terméket különösen, ha nem a szokásos vagy bemutatott tulajdonságokkal rendelkezik, nem felel meg a rendeltetésének, nem felel meg a jogszabályi előírásoknak, vagy nem a megállapodás szerinti mennyiségben került szállításra. A kiszállított áruval szembeni bőrérzékenység vagy allergiás reakció nem ok az áru hibájának észlelésére. Hasonlóképpen, a megrendelésben nem szereplő ajándékok vagy ingyenes termékek hibái nem minősülnek termékhibának. A webáruházunkban található termékekről készült fényképek illusztrációk, nem minősülnek kötelező érvényű leírásnak a termékek tulajdonságairól (például a csomagolás a gyártó által végrehajtott változtatások miatt eltérhet).
3. Szívesen válaszolunk minden panasszal kapcsolatos kérdésére, ha felveszi velünk a kapcsolatot a [email protected] e-mail címen a kitöltött panaszlappal együtt, amelyet itt talál.
Az űrlap kitöltésekor ne felejtse el leírni a hibát, és csatoljon fényképeket a hibás termékről (ha lehetséges). A reklamált árut a reklamációs űrlappal együtt küldje el a következő címre: Puchovska 16, 831 06 Bratislava, Slovakia, Okres Raca.4. A Ksisters a reklamáció elbírálásáról, így különösen a reklamáció elfogadásáról és annak pozitív vagy negatív elbírálásáról e-mailben vagy SMS-ben tájékoztatja a Vevőt, legkésőbb annak benyújtásától számított 30 napon belül. A Ksisters telefonon is felveheti a kapcsolatot az ügyféllel.
5. A panasz azonnali kivizsgálásra kerül. A panaszkezelés, beleértve a hibajavítást is, általában nem haladja meg a 30 napot. Ellenkező esetben a vevőnek jogában áll elállni az adásvételi szerződéstől. A vevő felelőssége, hogy segítse a Ksisterst ezen határidő betartásában.
6. Indokolt reklamáció esetén az áru visszaküldésével járó költségeket a Ksisters viseli.
7. A szerződéses jogviszonyból eredő kötelezettségek megszegésének megtérítése a jogszabályi előírásoknak megfelelően történik. A csomagoláson és a betétlapokon található összes utasítást be kell tartani. Az ettől eltérő kérelmekért és/vagy feldolgozásokért felelősséget nem vállalunk.
Vegyük fel a kapcsolatot!
Kedvezményeket, új termékeket és ápolási tippeket küldünk.
Hívj meg egy barátodat, és kapsz 0 ft cashbacket – ajánló program Ksisters
Oszd meg barátnőiddel egy 0 ft személyes promóciós kódot, és kapsz 0 ft cashback-et K-számládra az első 0 ft és afeletti rendelésükkor!